zaterdag 30 augustus 2014

Week 3 & 4 : Courgette deel 2

Een paar jaar geleden deden mijn lief en ik ook al wat moestuinpogingen.  Courgettes deden het toen heel goed.  Zo goed dat ik sindsdien extra let op courgetterecepten.

Deze week kwam de nieuwe pastamachine binnen waarmee ik ook holle pasta kan maken.  Fusilli, penne, macaroni, ziti, het behoort nu ook tot de mogelijkheden.  Verse pastamaken vind ik heel leuk.  Voelt als kleien maar dan voor volwassenen en het is altijd praktisch wat je maakt.
In tegenstelling tot de gewone pastamachine moet je bij deze rekening houden met het feit dat er een deel in de machine achterblijft.

We maakten een recept uit het boek van Mamma Agata en ik moet zeggen dat het goed smaakte!



Ook deze risotto van Chiappa zusjes hebben we deze week gegeten.  Het is meer een kinderrecept maar met een beetje peper en knoflook erbij vonden wij het ook lekker.

Tot gauw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten